Bizjak Piano Duo
Kao klavirski duo, Lidija i Sanja prvi put nastupaju po ideji Ivana Tasovca 2002. godine sa Beogradskom filharmonijom u Mendelsonovom Koncertu u E-duru. Posle zapaženog resitala na festivalu u Lonu (Francuska), duo je 2004. primljen na poslediplomske studije kamerne muzike na Pariskom konzervatorijumu, u klasi Žaka Ruvijea. U okviru tih studija, kao laureati takmicenja “Avant scènes” svirale su Mocartov Koncert za dva klavira i orkestar u dvorani Cité de la Musique da bi 2005. godine na međunarodnom takmičenju ARD u Minhenu osvojile dve specijalne nagrade.
Slede nastupi sa najvećim francuskim orkestrima, kao i sa Britten Sinfonia, Sinfonia Varsovia, Hong-Kong Sinfonietta… Duo nastupa na festivalima kao što su BBC Proms, La Roque d’Anthéron, La Folle Journée u Nantu i širom Japana, Auvers-sur-Oise, Piano aux Jacobins u Tuluzu, kao i u renomiranim pariskim salama Cité de la musique, Salle Gaveau, Auditorium Musée d’Orsay… 2013. godine nastupaju u obeležavanju stogodišnjice premijere “Posvećenja proleća” u velikoj turneji irske baletske grupe “Fabulous Beast” i njenog koreografa Michael Keegan-Dolan-a na predstavama u Irskoj (Galway Arts Festival), Engleskoj (Sadler’s Wells) i Australiji (festivali u Brizbejnu i Melburnu). U Srbiji se, pored debija sa Beogradskom filharmonijom ističu resital na BEMUS-u 2006.godine, koncert sa Gudačima Sv. Đorđa i Matom Bekavcem, nastup sa Vojvođanskim simfoničarima i na festivalu Prolećna klavirska fešta.
Posle dva nekomercijalna diska za fondaciju Meyer i pariski konzervatorijum i za seriju “Déclic” francuskog radija, Lidija i Sanja izdaju svoj prvi zajednički disk 2012. za kuću “Mirare” sa svim delima Igora Stravinskog za 4 ruke (Posvećenje proleća, Petruska, Osam lakih komada) koji francuska i nemačka kritika prima sa oduševljenjem uz nagradu “ffff” francuskog časopisa Télérama. Drugi disk sa koncertima za dva klavira Pulanka i Martinua sa Filharmonijom iz Štutgarta i dirigentom Radoslaw Szulc-om, izašao je 2015. godine za englesku kuću “Onyx” i pored nove Teleramine nagrade ffff, veoma toplo je primljen od strane engleske kritike.
Koncerti prethodnih sezona su ih odveli u prestzne sale kao što su « Théâtre de la Ville » u Parizu i « Bozar » u Briselu gde su izvele koncert « Gezi park » Fazila Say-a, u Kan gde su sa koncertom Pulanka nastupile sa kanskim orekstrom, na festival savremene muzike « Présences » u Parizu, u Santiago de Compostela, Las Palmas de Gran Canaria, Karneval životinja u novoj pariskoj sali La Seine musicales, koncerte Pulanka, Arnolda, Sen Sansa i Konesona sa orkestrom u Miluzu (Francuska)…
« Večito proleće Posvećenja, proslavljeno tandemom Bizjak nas je nokautiralo. Dve sestre poreklom iz Beograda su odgovorile na ovaj izazov sa neverovatnom brilijantnošću. Kao da je Posvećenje svom brzinom prošlo kroz rendgen! Ova crno-bela verzija je bolja od časa simfonijske anatomije : praktični radovi iz muzičke algebre i alhemije. »
Télérama (Zil Makasar)
« Predivan zvuk, precizna tehnika, izuzetno umeće slušanja. »
Independent (Anna Picard)
« Sjajne sestre iz Srbije, obe izuzetno talentovane, pokazale su se i kao veoma inteligentni muzičari, puni duha.»
Classical source (Colin Clarke)
« Sestre Labek zasenio je novi sestrinski duo. Finoća i delikatnost od koje zastaje dah, bez traga od preterivanja. Muzički organizatori koji traže klavirski duo sada znaju gde da ga nađu ! »
Telegraph (Damian Thompson)